Время  4 часов 35 минут

Координаты 15116

Uploaded 14 июля 2019 г.

Recorded июля 2019

Просмотрено 90 раз(а), скачено 1 раз(а)

рядом с Vic, Catalunya (España)

En primer lloc, comentar que aquesta ruta té un tram de carretera rural pavimentada que recomano fer-la en sentit contrari a la que s'ha dut a terme. El motiu és molt clar, és un tram de 14 quilòmetres pavimentat però deteriorat en alguns punts i que és millor fer de pujada.

Volta molt tranquil•la que va fins al Santuari del Far. La pujada la fem des de Vic passant per Roda de Ter, l'Esquirol i Cantonigròs. Després de gaudir de les impressionants vistes i d'un bon esmorzar, reculem per desviar-nos fins a Rupit i descendir fins al Pantà de Sau. Un recorregut per pista rural pavimentada de 14 quilòmetres amb alguns trams deteriorats i bruts de sorra que actualment estan arranjant.
Des del Pantà de Sau, continuem cap a Vilanova de Sau però ens desviem cap a Sant Romà al cap de poc. La carretera sembla desaparèixer per moments mentre creuem les edificacions semi abandonades però si seguim el track, veurem que en qüestió de metres retrobem el bon estat de l'asfalt.
Gaudirem d'unes vistes excepcionals de Vilanova de Sau i les Cingleres que l'envolten pedalant per unes carreteres amb trànsit inexistent.
Arribem a un primer trencall que prenem a l'esquerra amb indicacions de Pont de Malafogassa. El segon trencall a l'esquerra, junt a na zona de pic-nic també el seguim i continuem tot seguit de baixada fins al càmping de Malafogassa.
Creuem el càmping i continuem en lleuger ascens fins a Bojons i Sant sadurní d'Osormort. Amb tendència sempre amunt, continuem fins a la rotonda de la Fullaca i la Collada de Romegats, pas natural a la comarca on tancarem la ruta després de passar per Sant Julià de Vilatorta, Folgueroles i Calldetenes.

Cantonigros

3 комментарийиев

• Фото OsGaSi

OsGaSi 29.07.2019

Llavors, recomanes fer-ho en sentit antihorari?

• Фото Guillem Plans

Guillem Plans 29.07.2019

Sí, pensa que l'únic tram delicat és de Rupit al Pantà(14km), la resta està perfecte. Faig aquest tram almenys dos cops l'any per anar investigant l'estat de la pista i sempre de pujada. En aquesta ruta que he descrit és l'única vegada que l'he fet de baixada i només per curiositat.
    De totes maneres, si tens gaires manies amb rutes amb trams pavimentats o rugosos, no la facis.
    Jo no hi he punxat mai, abans anava amb pneumàtics de 23 i cap problema, ara amb 25, mida que les bicis de carretera ja porten totes de sèrie.

• Фото Caroline2

Caroline2 02.09.2019

Tram de Rupit a Sau molt maco però jo penso que millor fer-lo de pujada pq està una mica deteriorat.