3,3
6,6

Просмотрено 3403 раз(а), скачено 15 раз(а)

рядом с Porqueres, Catalunya (España)

IBP=56

Temps de pujada: 1h 22m
Temps de baixada: 20m

Un port de muntanya com una catedral.

Perfil de Rocacorba

Com es pot apreciar en el perfil els tres primers quilòmetres són planers i agradables. Els dos següents comencen a picar una mica, però res que ens hagi de preocupar. Però el següent abans d'arribar a Pujarnol és un avís seriós de que la cosa no va de broma i de que aquí no s'hi vé a passejar, sinó a suar la cansalada.

Passat el tram planer de Pujarnol s'esdevé el drama: les rampes s'emprenyen que dóna gust, les cames s'escalfen d'allò més... i només hem fet que començar. Són 4 kms cabrons amb ganes, els pocs descansos que hi ha saben a glòria divina i no baixen del 8%. El pitjor moment el viurem just abans d'arribar a Can Coll, on un rampot del quinze farà que ens hi deixem la pell o que fracassem en l'intent.

Si sobrevivim a aquesta prova ens trobem amb un petit tram planer i arribem a la primera antena, però el patiment encara no s'ha acabat. Queda prop de 1,5km que torna a enfilar fort. Aquest tram a més té l'asfalt un pèl irregular, el suficient com per acabar de minar la moral si és que anem gaire atrancats. Quan arribem al trencant del santuari ja només queda una recta fins dalt de tot, una última apretada i haurem fet el cim... poca broma!

2 комментарийиев

• MASTER66 13.02.2012

Gracies per compartir-ho.
    És genial!!!

• Фото Myrddin

Myrddin 13.03.2012

Els grans ports sumat a la passió pel ciclisme solen donar lloc a bones cròniques ;-)