Время  7 часов 11 минут

Координаты 5765

Uploaded 20 июня 2018 г.

Recorded июня 2018

Просмотрено 1689 раз(а), скачено 125 раз(а)

рядом с  Ochagavía, Navarra (España)

CATALÀ

XII edició de la marxa cicloturista Irati Xtrem, que fa un recorregut circular pel parc natural de la selva de Irati, amb una participació de 1500 ciclistes.

El sobrenom de “Xtrem” que porta la marxa està plenament justificat, ja que és un recorregut molt exigent, sense pràcticament uns quilòmetres per poder rodar i recuperar i on no pares de pujar i baixar. Les dades tècniques ho diuen tot: 128 km i 3600m d+ dels que 56 són de pujada i 15 d’ells estan en percentatges superiors al 10%. En aquesta edició la pluja, la boira i el fred l’hi ha donat un plus de duresa.

Durant la marxa trobarem 8 ports, però els més destacats són els 2 “Hors Categorie” Errozate i Larrau, als que hi hem d’afegir el Muro que hi ha després d’Orbaitzeta.
Cal tenir molt present les baixades, ja que també són Xtrem. Sobretot la baixada d’ Errozate en la que l’asfalt està en molt mal estat i amb la pluja el fa realment perillós.

A destacar que els primers 2 km són neutralitzats i portem al davant els “Txiquis”. Tot un grup de nens que ens acompanyaran fins al poble d’ Ezcároz. Una gran iniciativa per fomentar el ciclisme de base.

IBP Índex: 273 BYC

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CASTELLANO

XII edición de la marcha cicloturista Irati Xtrem, que hace un recorrido circular por el parque natural de la selva de Irati, con una participación de 1500 ciclistas.

El apodo de "Xtrem" que lleva la marcha está plenamente justificado, ya que es un recorrido muy exigente, sin prácticamente unos kilómetros para poder rodar y recuperar y donde no paras de subir y bajar. Los datos técnicos lo dicen todo: 128 km y 3600m d+ de los que 56 son de subida y 15 de ellos están en porcentajes superiores al 10%. En esta edición la lluvia, la niebla y el frío le ha dado un plus de dureza.

Durante la marcha encontraremos 8 puertos, pero los más destacados son los 2 "Hors Categorie" Errozate y Larrau, los que debemos añadir el Muro que hay tras Orbaitzeta.
Hay que tener muy presente las bajadas, ya que también son Xtrem. Sobre todo la bajada de Errozate en la que el asfalto está en muy mal estado y con la lluvia lo hace realmente peligroso.
A destacar que los primeros 2 km son neutralizados y llevamos delante los "Txiquis". Todo un grupo de niños que nos acompañarán hasta el pueblo de Ezcároz. Una gran iniciativa para fomentar el ciclismo de base.

IBP Índice: 273 BYC

Camino

2 комментарийиев

• Фото joanbtt

joanbtt 22.06.2018

Segur que passa per paratges bellíssims! Una bona zona en la que gaudir de la bici!

• Фото Jesus X.

Jesus X. 22.06.2018

I tant que si Joan!
    Llàstima del temps que no em va deixar gaudir-ho a fons.
    Serà l'excusa per tornar-hi.