Просмотрено 85 раз(а), скачено 0 раз(а)

рядом с Castellterçol, Catalunya (España)

Es tracta d'una ruta circular que et garanteix arribar a casa odiant les bicis, el ciclisme i els vehicles de tracció animal en general.
El tram inicial és un passeig pel Moianès. Cal vigilar amb el trànsit de la C-59.
Sortint de Viladrau direcció Sant Marçal i Santa Fe hi ha trams força durs que ens fan guanyar alçada amb rapidesa. Però el plat fort del dia són els darrers 6 km d'ascensió al Turó de l'home, amb un desnivell sostingut molt elevat que et porten al cim, per sobre dels 1.700m i amb un asfalt putrefacte que ens assegura distracció pel descens.
La baixada la fem per La Costa del Montseny, creuant fagedes i paratges deliciosos i anem fins a la població que dóna nom al massís.
Cal tornar al Moianés creuant Collformic, un coll que supera amb escreix els 1.100m i que es fa veritablement dur quan a les cames ja acumules 100km.
Arribats al Seva saludem l'estàtua del gran Crivillé i busquem infuctuosament la seva Honda per tornar a casa en moto.
A Tona agafem la via de servei que ens porta als Hostalets just a la benzinera Cepsa Quatre Camins direcció Vic.
Finalment, transitem sense pena ni glòria per la carretera de Centelles a Sant Quirze, pensant en estirar-nos unes hores a la xeslong.