llrr

Координаты 3111

Uploaded 12 мая 2015 г.

Recorded мая 2015

Просмотрено 530 раз(а), скачено 1 раз(а)

рядом с  Khodorov, Kiev (Ukraine)

Веломаршрут з однією ночівлею. Основна частина пролягає маловідвідуваною центральною частиною заповідника, тому там часто трапляються погані, порослі травою дороги. Часті підйоми-спуски потребують хорошої фізичної підготовки, ну або запас часу на піші підйоми :)

Читайте кометнарі до точок, там є додаткова інформація.
Якщо ви приїхали на старт автомобілем, то в будиночку під синім дахом, який стоїть над перехрестям, можна домовитись про розміщення машини.
Можливо, поле доведеться перетинати навмання, орієнтуючись на напрям, як робили ми, бо сталих доріг там немає.
  • Фото Продуктовий магазин
Останній на маршруті
  • Фото Земляний вал
Земляний вал скіфських часів
Дивні, явно рукотворні тераси, частково приховані лісом. ніде згадок про них не знайшов. Вражають розмахом.
Земляний вал городища скіфських часів
  • Фото Триангуляційний знак
Триангуляційний знак висоти 222м. На фото - вид, який відкривається, якщо видертися на сам знак. Не сильно відрізняється від того, що можна побачити унизу
  • Фото Місце ночівлі
Місце ночівлі на пагорбі з чудовим видом
Альтернативне місце ночівлі унизу, прямо над водою. Широкий, рівний майданчик, вкритий травою, стіл, лавочки. Там поруч два схожих місця, краще з них трохи далі.