-2 m

Просмотрено 1335 раз(а), скачено 55 раз(а)

рядом с Trinidad, Sancti Spíritus (Republic of Cuba)

Tan bon punt sortim de Trinidad agafem una carretera que va a tocar de la costa i que seguirem durant una bona part del recorregut. Ara ja anem amb la direcció del vent (sud-est a nord-oest) i això ens ajuda. Al cap de poca estona de sortir ens trobem amb una de les sorpreses del viatge. Milers i milers de crancs travessant la carretera. Els cotxes els esclafen quan passen i nosaltres tot i intentar esquivar-los acabem aixafant-ne algun. Després ens expliquen que són crancs de muntanya que van a desovar al mar i hem coincidit amb l’època.
Etapa agradable que en una bona part va al costat del mar però no hi ha ni molt trànsit ni moltes poblacions.
Arribem a Cienfuegos i tot i que és una ciutat gran i que hi ha forces cases d’allotjament, ens costa trobar-ne una de buida. És divendres i la salsa i el son estan per tot arreu. En gaudim una mica però anem a dormir d’hora que el cos ja ens diu prou.