Moving time  один час 5 минут

Recorded июня 2018

0,9
1,8

Просмотрено 565 раз(а), скачено 30 раз(а)

рядом с Rialp, Catalunya (España)

Rialp, volta per les afores, l'any pasat per la fira del ferró d'Alins, vam visitar Rialb, i alli vam descobrir el pont penjat de Santa Catarina, i que al altre costat del pont sortien uns senders per caminar, i com a la tarda del 21, teniem tems, ens plantem a Rialp a veura que podiem fer amb allo que haviem vist un any abans, ens vam decidir pel recorregut curt que dona el tomb a Rialb, pro no per curt meinys interesant, dons es pasa per llocs molt guapos, amb molta historia i molt ben explicats en diferents plafons instalats al llarc del recorregut.
I encara que curteta una altre al calaix!!.

El proper repte a Rialb, sera agafar el sende de l'esquerra del pont.

2 комментарийиев

• Фото MartiGi

MartiGi 11.08.2018

I have followed this trail  проверенный  View more

L hem feta començant per l aparcament d autocaravanes, però ens ja estat molt útil

• Фото J. Miravent

J. Miravent 11.08.2018

Moltes gracies per la vostre valoració MartiGi, es una ruteta curteta pro crec que prou interesant, molta salut i força.