Moving time  58 минут

Recorded мая 2018

1,3
2,7

Просмотрено 467 раз(а), скачено 14 раз(а)

рядом с Girona, Catalunya (España)

Ciutat indispensable per a veure. El casc antic encara que petit, ja val un viatge. I si a sobre es Temps de Flors encara més. Millor anar amb un dia entre setmana. Tot i això hi havia molts visitants.
Molts edificis que no son oberts, o no son gratuïts es poden veure en aquests dies en que son les flors pels seus carrers.
Hem agafat el carrer del Carme, el de Ciutadans(Ajuntament), i el de Força(Museu d´Història dels Jueus), fins a la catedral. Aquí iniciem pujada pel costat de les escalinates, per veure per dalt. Desprès anem a un mirador de les Dones, encantador, on es veuen les torres de la Catedral i Sant Feliu. I desprès passem per les escales de Sant Domènec, un dels llocs més bonics, tant pels ornaments, i la seva cascada. Abans hem vist el Seminari.Finalment la Rambla de la Llibertat, i el pont de Peixateries Velles, molt bonic amb les seves roses
Река

2 комментарийиев

• Фото Manel_49

Manel_49 22.05.2018

Bona descripció. Excel·lent entorn. S'hi ha d'anar. Salut i Cames!

• Фото EMILI ORSO

EMILI ORSO 22.05.2018

I tant¡¡¡. Paga la pena, Girona amb el casc antic, i a sobre les flors¡¡¡