Время  3 часов 56 минут

Координаты 3966

Uploaded 1 января 2019 г.

Recorded января 2019

2,6
5,2

Просмотрено 295 раз(а), скачено 18 раз(а)

рядом с Sant Julià de Vilatorta, Catalunya (España)

Interessant caminada per començar bé l'any nou el seu primer dia. Aquesta vegada la ruta triada visita els paratges de Sant Llorenç del Munt i els Cingles de Romegats amb parada per dinar als mateixos cingles a les tres de la tarda.
La ruta té una distància d'uns deu quilòmetres i un desnivell positiu de gairebé quatre-cents metres, ideal per fer amb nens com ha estat el cas amb edats compreses entre els set i els deu anys.
La ruta comença a Sant Julià de Vilatorta i ascendeix progressivament pel GR-2 fins a la balconada abans d'arribar a Sant Llorenç del Munt. Lloc amb excel•lents vistes sobre l'edifici però sense arribar-hi ja que continuem en direcció sud pel Serrat del Vent i els Cingles de Romegats passant pels colls del Portell i de Palomeres. Per tancar la ruta i tornar a Sant Julià, no arribem al Coll de Romegats ja que poc abans ens desviem per un interessant sender que descendeix pel Serrat Rodó.
Bon any i bona ruta!

3 комментарийиев

• Фото Caroline2

Caroline2 01.02.2019

És preferible fer la ruta en dies assolellats i clars per poder tenir bones vistes.
    Salut!!!

• Фото Alfons Tauler

Alfons Tauler 15.03.2019

I have followed this trail  проверенный  View more

La vam fer ahir dijous. Fàcil i bonica ruta que varem fer en un matí, per acabar dinant molt bé a la fonda de Ca la Manyana, un descobriment a Sant Julià de Vilatorta.

• Фото Guillem Plans

Guillem Plans 15.03.2019

Hola Alfons,
    Gràcies pel comentari i la valoració i molt d'acord amb l'avituallament final a Ca la Manyana.