3,7
7,4

Просмотрено 71 раз(а), скачено 1 раз(а)

рядом с  sa Perafita, Catalunya (España)

Volta a la muntanya del Peni sortint de sota la carretera de la Base Militar. Agafem un tros petit de pista per continuar per un corriol tota la estona donant la volta a la Base Militar. El corriol està ben marcat i és molt guapo,amb vista a Norfeu i cala Jóncols. Arribem a Sa Cruïlla i continuem baixant fins als Plans d`en Melos, aquí agafem un corriol brut per superar un parell de corbes que ens porta fins l´esglesia de sant Sebastià, Tancat per propietat particular. Cal agafar el corriol de pedraque baixa fantàsticament fins Cadaqués. Si tenim temps aconsellem fer una cerveseta i comprar una caixa de Taps per les postres.
Agafem per la ribera i al finalenfilem per pistapel camí de l'aigua tot pujant fins al coll de Perafita. Passem davant del Mas i celler i després del aparcament continuem per un corriol també ben marcat fins al Mas de LLobatera , La catedralde la Pedra,aconselle una bona visita,nosaltres anem tard i continuem cap al Mas Romanyac itot per corriol fins al cotxe.
Volta molt interessant per les vistes de Cap de Creus però poder aconsellaria fer-la reves . Sortit cap a Perafita i baixar a Cadaqués per pista i pujar pel corriol de Sant Sebastià.