Время  2 часов 45 минут

Координаты 1293

Uploaded 16 апреля 2019 г.

Recorded сентября 2018

2,3
4,6

Просмотрено 69 раз(а), скачено 1 раз(а)

рядом с Villamalur, Valencia (España)

Ruta circular pels pinars de Villamalur. La ruta ix de Villamalur pel nou GR333 passant pels peus del castell i del Cabezo (sense pujar) fins al corral del Jupillo. Des d'allí baixa a buscar el colladico Royo on s'encreua amb el GR36 (que continua pel camino de Alcudia que veniem seguint des de Villamalur).
Continua pujant cap a la Talaia però no hi arriba, desviant-se per l'antic traçat del GR36 baixant al barranco del Tajo. Travessant el barranc puja sense camí definit a buscar el corral del mas de Taide i enllaça amb la pista que hi entra. Des d'ací retorna a Villamalur pel camí del mas de Taide que baixa a buscar el Cantal i per darrere de la caseta del Cantal puja a la pista de Matet (antic camí de Matet) que seguirà fins al poble passant per la Tejería.
Més informació a l'enllaç.

villamalur

era del concejo
руины

corral del jupillo

Seguim camino de Alcudia pel GR. Dreta puja a les trinxeres del CAbezo.
Перевал

colladico royo

Seguim ratlla de termes pel GR333 Esquerra continua GR36 cap a Alcudia (i Suera) i dreta cap a Torralba (pel Cantal i el Prau).
Пересечение

senda dreta

Baixa al barranco del Tajo pel traçat antic del GR-36. Recte continua el GR333 per la Talaia a la Nevera de Villamalur i, més endavant, Cuatro Caminos, Xinquer i Alcudia.

barranco del Tajo

Travessem barranc i pugem camp a través amb fites. Pel barranc baixa una pista que enllaça amb la pista asfaltada de Matet.
руины

mas de taide

No arribem al mas sinó que baixem pel camino del mas de Taide a la dreta.
жилье

caseta del cantal

Punt de pas del GR-36, seguim camino de Algimia per darrere la caseta.