cescgo

Время  2 часов 23 минут

Координаты 1057

Uploaded 10 августа 2014 г.

Recorded августа 2014

3,0
6,0

Просмотрено 1423 раз(а), скачено 40 раз(а)

рядом с Albinyana, Catalunya (España)

Albinyana-Corriol de les Peces-La Miralba-Can Gordei-Mas Quadrell-Puig Sant Antoni-Ermita de Sant Antoni-GR-92-Albinyana

Volta pel nord est de la muntanya de Sant Antoni, passant per varis corriols, urbanitzacions i fent el seu cim i ermita.

A destacar els corriols a les Peces i al Mas Quadrell (recent desbrossat) i les vistes desde el Puig Sant Antoni. Força desnivell de Can Gordei al cim.

5 комментарийиев

• Фото salva007

salva007 03.12.2014

Molt bona ruta de senderisme, quasi tota per corriols, algun molt maco, els trossos diem no tan bonics són el pas dels trams de les dues urbanitzacions...

La ruta es pot dir que és fàcil i gens complicada, l'únic tram que es podria posar com a moderat és la pujada desde Can Gordey fins al Puig de Sant Antoni.

Ruta forca maca i entretinguda i el track molt ben marcat. Per proximitat és una de les que sempre s'acaben repetint. Jo i la meva gossa l'hem fet en 3 hores 35 minuts.

• Фото Joan Marquès Griñó

Joan Marquès Griñó 28.12.2016

L'entorn te força llocs envoltats d'edificis i trepitjant l'asfalt de les urbanitzacions. Hem procurat de millorar en lo possible el recorregut respecta tant a l'entorn com al sol del recorregut fent-lo passar per fora de Les Peces i pel Fondo del Moro enlloc d'entrar a la urbanització Can Gordei. El resultat creiem que es més interessant i mes natural.

• Фото tonyet

tonyet 04.04.2017

Hola cescgo, el tram de la ruta de Mas Quadrell, és ciclable i apte per fer-ho en btt?Moltes gràcies!!

• Фото cescgo

cescgo 05.04.2017

Es un corriol molt estret i tapat en algun tram, jo crec que millor a peu

• Фото tonyet

tonyet 05.04.2017

Moltes gràcies, cescgo, ho tindre en compte, si ho provo ja t'ho confirmaré ;-)