jmmonle

Recorded июня 2018

2,8
5,5

Просмотрено 604 раз(а), скачено 32 раз(а)

рядом с Ventolà, Catalunya (España)

Excursión realizada el sábado 9 de junio de 2018
Inicio y final: Ventolà, Ribes de Freser
Itinerario: Ventolà-Can Paloca-Batet-Ventolà
goo.gl/daiaY9
R8: VENTOLÀ – MINES de CAN PALOCA – MINES de CAN POSSONS – BATET – MINES del TORRENT de les FITES – VENTOLÀ (3h40’)
Es parteix de Ventolà per la carretera fins a un revolt molt tancat; des d’aquí s’ agafa l’antic camí miner que porta fins a la casa de can Paloca. Per arribar a les Ferreres de Ventolà s’ agafa un corriol que surt del costat de la casa, que passa pel costat d’una font i creua la pista. Es segueix pel corriol que porta a les primeres explotacions de les Ferreres de Ventolà. Continuant pel camí miner es pot observar, a banda i banda, diverses boques de mines. Al final del camí, a l’alçada del pou, es continua per la ruta 6 que passa pel collet Segura, per les mines de can Possons i arriba a Batet. Es reprèn la ruta 6 passant pel desviament de la mina Gerona, la mina Fernanda i es deixa la ruta 6 en una cruïlla de camins en plena baixada del serrat del Castell. S’ agafa la pista que surt a la dreta i no es deixa fins que no arribem a Ventolà.

Font

Arroyo

2 комментарийиев

• viscar 01.08.2018

El tram del torrent de la Fernananda fina a Ventolá esta amb molt matolls i es molt dificil de travessar

• Фото laura_ro7

laura_ro7 08.12.2018

Hola, moltes gràcies per el track!
    Tal i com diu Viscar el tros del km 7-8 està molt difícil per accedir-hi. Si portes algun bastó de caminar encara pots anar obrin-te camí.
    La resta perfecte, ben indicat i un paisatge preciós, llàstima que no vam arribar a trobar la Mina de la Fernanda.