4,8
9,6

Просмотрено 2021 раз(а), скачено 27 раз(а)

рядом с  Vilamós, Catalunya (España)

Es tracta d'una travessa llarga, seguint apoximadamente el PR 114 que ve assenyalat al mapa de la Editorial Alpina. En realitat la senyalització deixa molt a desitjar i en molts moments no se sap bé per on s'ha de continuar, en alguns llocs la vegetaciò ha crescut molt, tapant el sender original i cal improvisar. Ens va ajudar molt dur l'itinerari que proposa el mapa gravat al GPS encara que, a causa de la manca de senyals en el camí, en alguns llocs era només orientatiu.
El track que vam penjar a la web és el que nosaltres vam fer. Segurament en alguns llocs no és el camí millor, però és el que en aquells moments vam poder trobar donada la manca d'informació sobre el terreny.
Cal tenir en compte que és un itinerari exigent, amb una forta ascensió i un descens molt llarg, perquè l'arribada està 450 metres per sota de la cota de partida.

Se trata de una travesía larga, siguiendo apoximadamente el PR 114 que
viene señalado en el mapa de la Editorial Alpina. En realidad la señalización deja mucho que desear y en muchos momentos no se sabe bien por donde hay que continuar; en algunos lugares la maleza ha crecido mucho, tapando el sendero original y hay que improvisar. Nos ayudó mucho llevar el itinerario que propone el mapa grabado en el GPS aunque, debido a la falta de señales en el camino, en algunos lugares era solamente orientativo.
El track que colgamos en la web es el que nosotros hicimos. Seguramente en algunos lugares no es el camino mejor, pero es el que en aquellos momentos pudimos encontrar dada la falta de información sobre el terreno.
Hay que tener en cuenta que es un itinerario exigente, con una fuerte ascensión y un descenso muy largo, porque la llegada esta 450 metros por debajo de la cota de partida.