Geotossa

Координаты 331

Uploaded 13 декабря 2015 г.

1,6
3,2

Просмотрено 316 раз(а), скачено 21 раз(а)

рядом с Porqueres, Catalunya (España)

Aquesta ruta ens enfilarà a un observatori privilegiat sobre l'Estany de Banyoles: El doble mirador de Puig Clarà. La ruta és circular i està molt ben senyalitzada.
Començarem davant la magnífica església romànica de de Sta. Maria de Porqueres i de seguida ens endinsarem al Pla de Can Morgat, fins arribar a les llacunes i el seu mirador d'aus aquàtiques. Després travessarem el Rec d'en Morgat i seguirem la ruta pels boscos fins arribar a una cruïlla. Aquí començarà la pujada, per un camí que quan plou fa de torrentera. Abans d'arribar al cim, trobarem una altra cruïlla: Prenent el trencant de l'esquerra enllaçaríem amb el camí de baixada, sense acabar de pujar al mirador. Nosaltres seguirem pel camí de la dreta, i aviat arribarem a una altra cruïlla ben senyalitzada: A l'esquerra hi ha el corriol que puja als miradors, on gaudirem d'unes espectaculars vistes.
Tornarem a baixar del mirador i seguirem uns metres el camí ample, però de seguida haurem de prendre un corriol senyalitzat a l'esquerra. Baixarem ràpidament i al cap de poc trobarem a l'esquerra el camí del qual hem dit abans que permet fer la ruta sense acabar d'ascendir als miradors.
Seguirem baixant, passarem vora les runes de Can Torrentmal i arribarem als seus ombrívols camps. La ruta tornarà a ser planera fins al final, de nou davant l'Església de Santa Maria de Porqueres.