Upe1

Время  5 часов 9 минут

Координаты 965

Uploaded 27 января 2018 г.

Recorded января 2018

2,6
5,1

Просмотрено 46 раз(а), скачено 1 раз(а)

рядом с  Solíus, Catalunya (España)

Aparquem els cotxes en una explanada que hi ha davant del Santuari de Solius. Retrocedim una mica a peu la carretera i a la dreta agafem un camí on hi ha un rètol de "Zona Vigilada". És un petit corriol que ens torna a la carretera i un xic més avall trobem un altre corriol que ja ens porta als primers senyals rodons de pintura blava que ens acompañaran tot el camí, en aquesta circular que té unes vistes explèndides: des del mar fins a les muntanyes nevades en aquesta ocasió: el Montseny, d'una banda, i, de l'altra, el Canigó. És una circular amb trams de roques i pujades de cert nivell. També el sauló moll -ha plogut tota la nit- dificulta l'ascens i descens perquè el terreny rellisca. És una excursió relativament breu però certament trencacames per aquests motius. Un cop arribem a Montclar, desfem una part del camí fins arribar al coll i allà agafem el camí que indica cap a Sant Feliu de Guíxols. És només la direcció. L'agafem i seguim sempre els camins que trobem a l'esquerra. Aviat ens torna a sortir la taca blava que ens guiarà fins al començament.
Ermita de Solius. Punt d'inici
La cova dels moros Formació rocosa curiosa que queda a la dreta del camí. Nosaltres continuarem per l'esquerra
Castell de Solius. Es troba en un estat deteriorat. Només resten dues parets del castell original.
Vista de Castartells. Enfront del nostre camí tenim els Castartells, famosos per la via ferrata -avui clausurada- i els accessos aeris. Avui no era dia per fer-la ja que la pluja augmentava el perill de caigudes o relliscades.
Pal indicador que ens indica la direcció a seguir
Indicador
Montclar. En realitat és un petit cim. A dalt hi ha una petita agrupació de pedres que aguanten una senyera. El camí per accedir-hi és de certa dificultat. Cal anar en compte.
Cova Satuna. Cova de gran antiquitat, que servia als homes prehistòrics per guardar el gra. Actualment no té una utilitat precisa. Encara que l'entrada sembla petita, poden encabir-se al voltant de 10 persones.
Dolmen de can Llaurador. Ja estem arribant al punt de partida. El semicercle s'està tancant.