3,9
7,8

Просмотрено 654 раз(а), скачено 14 раз(а)

рядом с La Pobla de Lillet, Catalunya (España)

Hem fet nit al refugi lliure del Catllaràs, al costat del Xalet (que estan remodelant!!). Sortim des d'allà per la pista que passa per sota del Xalet que de seguida es converteix en un camí que puja amunt. Acabada la pujada hi ha el mirador del Roc de la Lluna, que ja hem visitat el dia anterior, per tant, passem de llarg. Seguim per la pist un bon tros, passem de llarg del desviament del Joc de la Pilota que si que hem fet el dia anterior, fins que, a la tercera font, a mà esquerra, el camí deixa la pista per convertir-se en corriol (seguint les senyals grogues i blanques del PR).
Seguim fins arribar a un prat i un encreuament de camins i la Roca del Catllaràs. Agafem el camí que gira a l'esquerra, entreant a la reserva de cavalls. Creuem un tros de bosc i sortim de nou a un prat. Anem seguint el camí que és una pista ampla fins que el camí es desdobla. En aquest punt estem desorientats perquè sobre el mapa hem confós el pla de l'Orri amb la collada del Pla de l'Orri, així que en el moment que el camí es desdobla interpretem malament el mapa i anem pel camí equivocat (veureu la volta a la traça del GPS). El camí correcte és el de l'esquerra, que fa pujada i desemboca a un altre encreuament. Aquí cal seguir cap a l'esquerra fins a arribar a una zona de prats tancada amb filat. A partir d'aquest punt cal seguir el filat pels animals fins a arribar al cim del Puig Lluent. És un cim de vaques, però les vistes són espectaculars.
Continuem guiant-nos amb el filat de les vaques per emprendre el camí de baixada per l'altre costat i arribar a la pista que ens tornarà al Xalet passant pel refugi d'Ardericó.