4,0
8,0

Просмотрено 375 раз(а), скачено 6 раз(а)

рядом с Sant Llorenç de Morunys, Catalunya (España)

• Danicat 13.03.2015

La serra de Busa es un fantàstic entorn dins del Prepirineu Solsonès, a 1526 m. d’altitud.

La ruta comença a dalt de tot de la pista forestal que puja al Pla de Busa.en un punt d’informació, referència per aparcar el cotxe. S’inicia a l’extrem sud-occidental del pla, arribant al cingle de la Guardia, Als 4 km arribem al pont de la presó del Capolatell, una petita illa envoltada de cingleres, on l’unic pas per arribar es per un pont metàl·lic. Des del capolatell es pot veure Sant Llorençs de Morunys i l’envasament de Llosa de cavall.
    Un cop deixem enrere el capolatell, caminem per damunt d’unes petites crestes, que ens permeten veure una vista general del pla, i es aquí on s’arriba al punt més alt de la ruta, a 1500 m d’altitud, des d’on es pot veure els rasos de Peguera, serra d’Ensija, el Pedraforca i el Cadí entre d’altres.
    Serra d'Ensija i Rasos de Peguera des del punt més alt de la ruta. Des d’aquest punt, s’arriba a l’extrem més oriental del pla, per tornar cap al punt d’inici entre boscos, pastures i alguna masia.

Per veure la ruta detallada i fotografies, accediu al següent enllaç: