1,3
2,6

Просмотрено 6 раз(а), скачено 1 раз(а)

рядом с Olesa de Montserrat, Catalunya (España)

Ruta circular que puja fins a Sant Salvador de les Espases i que comença a la pista de la Puda, que arrenca a la C-55.

Es comença a la pista que va a la Puda, es veurà un cartell que indicarà l'ermita però NO s'ha d'agafar perquè és per on es baixa. Seguim la pista i en una curva s'agafa un camí molt estret que puja fins a un coll on s'arriba a veure el Monestir de Montserrat i St Salvador de les Espases.
Just després d'aquest coll hi ha un tram planer ple de plantes amb punxes(recomanable pantaló llarg) fins que s'ariba una gran roca on es veu amb una fita un camí que puja. Just a dalt hi ha un creuament que cap a l'esquerra es va a les Roques de la Frau i a la dreta, que es per on hem d'anar s'arriba a l'església.

La baixada comença just al costat de l'ermita seguint les indicacions de la cova. El primer tram és un camí que fa zigzag entre pedres i just acabar les pedres és un tram expost al Sol i després es segueix el Torrent de la Frau i s'arriba altre cop a la pista de la Puda.