Скачать

27 января 2021 г.

Записано

января 2021
Будьте первым, кто выразит признание
Поделиться
564 м
-7 м
27,16 км

Просмотрено 63 раз, скачано 3 раз

рядом с Pineda de Mar, Catalunya (España)

Ruta real: Desnivell ascendent 1246mt i recorregut de 28,55Km.

Ruta desde aprop de l'Aqueducte pasant per ella i agafant la ruta verda/blanca.i aixi atravesant el pon t de l'autopista c32 i arribant a la Font de Ferro i el lloc maco de la naturalesa. Seguim a l'esquerra per passar per El Forn de Cal Marques i seguidament seguim el senyal de PRC 146, SL C10. Sempre de pujada seguim per trobanse un diposit i seguir per PRC146, seguim ascendent per cami a vegades ample i de vegades estret fins trencar a ma dreta per cami per al cap d'uns kilemetres arribar a Sant Andreu de L'Árboceda. Seguim per cami ample d'Urbanitzacio per SL C102 Iiveient la creu dels Tres Termes i mes endavant agafar el cami direccio Can Pica. Pero encara queda i arribem per error a la Serra de la Corona per fer uns metres marxa enrere i agafar un cami estret de baixada i passar per sota bosc i en cami amb força vegetacio i estret per trobanse ell Sot de l'Aram i el rierol. seguim per el rierol per trobar La Cova i seguidament el Salt de L'aigua de uns 8 mts.
Agafem el cami de força pujada per trobar un altre forn i seguir seguidament per el rierol una bona estona i despres deixal a ma esquerra i pujar amb força pendent i cami sense marcar i força vegetacio per arribar a un de marcat. El seguim el cami de can Coqueta, mes ample per trencar a la dreta sense deixar de veure la Font dels Ocells pasant per Can Borra, Can Pica i seguidament per davant de lL'esglesia d'Horsavinya i seguidament trenquem a ma dreta de pujada per anar a la Taule de les Bruixes.
Ja de tornada pasem a L'Ermita de l'Erola ara sempre baixant per PRC146 per Coll de porc agafant el cami recte direccio a Sant Pere de Riu. Ja arribant abans pasem per una petita urbanitzacio amb carrers asfaltats i pasem per la Capella de Mare De Deu del Roser i seguidament veiem L'esglesia de Sant Pere de Riu, i baixant tornem a pasar per l'inici, la Font de Ferro i l'Aqueducte fins arribar al final que es el punt d'inici d'aquesta Ruta.