J. Raul

Время  3 часов одна минута

Координаты 1159

Uploaded 11 февраля 2018 г.

Recorded февраля 2018

2,0
4,1

Просмотрено 4823 раз(а), скачено 303 раз(а)

рядом с  Riells del Fai, Catalunya (España)

Ruta circular en la que visitaré els Gorgs del Tenes i Sant Miquel del Fai, aprofitant les fortes plujes d aquests dies pasats.
Després de deixar el cotxe al parking que hi ha a l entrada de Riells, enfilo el cami de la Pineda. El primer punt d interés que trobo es l antic molí de la Pineda, datat ja al segle XIII. Seguint el camí, arribo a la Font de la Pineda on ja sento la remor del cabdal del Tenes, bastant ple d aigua. Després de veure el primer gorg, el gorg d en Jeroni. Seguint el camí, enllaço amb el camí de la Madella, just on hi ha el molí del mateig nom. A partir d aqui, vaig pasant pels 5 gorgs que trobaré fins al final de la vall: Beines, Masdeu, Negre, Manelet i Bauma Rossa. La quantitat d aigua els dona una vista molt diferent a altres visites que he fet a aquest lloc amb menys aigua.
Desfent el camí, arribo al encreuament on agafo el camí que puja cap a Sant Miquel del Fai, pujada intensa, però curta. Una vegada dalt, puc veure la cascada sencera des d on s inicia la caiguda i fins al seu final, a la Bauma Rossa. La visita al monastir la deixo per un altre dia, doncs al marxar el sol, el fret es intens i el camí no es massa apropiat per fer lo sense llum.
Ruta curta, intensa i molt agraida, totalment recomenable.

2 комментарийиев

• tonisab 01.06.2018

I have followed this trail  проверенный  View more

Preciosa y agradable ruta, sobretot en aquest mes de maig 2018 amb tanta aigua al riu , les fonts, i els salts !!!

• sant68aj 12.12.2018

Molt recomanable, els paisatges espectaculars, per fer una matinal o per gaudir de l'aigua i les fotos el matí i la tarda.