homefosc

Moving time  2 часов 26 минут

Время  4 часов одна минута

Координаты 1636

Uploaded 15 января 2020 г.

Recorded января 2020

2,2
4,4

Просмотрено 15 раз(а), скачено 3 раз(а)

рядом с Sant Martí de Llémana, Catalunya (España)

Comencem el passeig pel camí de Sant Roc, just enfront del pont que travessa el riu en l'altra direcció. Pugem per un carrer estret i després de passar per un sector amb taules i un petit camp de futbol ens enfilem per un camí rocallós ben indicat amb marques d'un groc marronós, que ens ha de conduir fins a Sant Joan de la Barroca. Poc abans d'arribar entrem en una pista que seguim recta. Enfront de la Barroca hi ha un sender estret que s'endinsa en direcció a l'Oriol, un mas ara abandonat, just abans de passar pel costat de la casa el camí s'enfila per un part abandonat i és el camí que cal seguir, nosaltres ens hem distret i hem tirat un tros avall, però hem rectificat a temps. El tram fins a Can Sotera el trobem molt enfangat i en algun punt ens remullen bé les botes i amb alguna relliscada.
La primera part del tram que arriba ara és força embullat amb un camí molt castigat pels corriols que baixen quan plou, el terra amb força argila, i algun pas estret on cal vigilar el vertigen, més per no relliscar que per la dificultat estreta del pas. El camí millora per una pista més agradable fins a arribar a un collet amb tres camins, podem agafar qualsevol dels dos de l'esquerra, però triem el segon, el que seria més recta segons el camí per on hem arribat. Més endavant passem per un prat on conflueixen dos camins i seguim rectes. El camí gira a l'esquerra i en poca estona arribem al Puig de Lena amb l'ermita restaurada i una arbreda força agradable. A l'esquerra i pel darrere de l'ermita hi ha un camí que baixa una mica costerut al principi i més pla seguint avall i que ens porta fins a una cruïlla de camins, on agafem el de l'esquerra en direcció a Can Buc i seguint una pista rural en direcció al camí per on hem pujat en començar i poc abans d'arribar al trencall que ens duria un altre cop a la Barroca, poc abans girem a la dreta, cal fixar-se, ja que la marca està sobre una pedra que cal saber trobar. Tallem camí i baixem pel camí de Sant Roc en direcció contrària al començament i tornem al punt de partida per un camí força agradable i en algun punt amb força pendent.