1,5
2,9

Просмотрено 26 раз(а), скачено 0 раз(а)

рядом с Bagà, Catalunya (España)

nota la primera idea era fer circular, pujant pel que hem fet i baixant seguint el pr pel altre costat fins el Coll de Joncar i tornar per pista ampla mes facil i comode despres de l'esforç
pero el dia s'ha aixecat amb temperatures molt altes i hem decidit tornar pel mateix cami i mes protetgits del sol i de la calor

aixi mateix si ve el cami esta marcat primer amb blanc vermell del gr-150, despres amb color groc de Bons Homes, pasat la pista ampla amb vermell de pujada directe cim i ja al final blanc i groc del pr cal dir que en alguns trams hi han tants corriols i xaragalls que es fa una mica complicat de seguir la traça en alguns moments

a la pujada al traspasar la pista ampla despres de les marques grogues, em tirat pel dret fins trobar marques vermelles, no cal fer aixo, es millor anar pista ampla amunt esquerra uns doscents metres i agafar el corriol fitat amb pedres a la dreta que es el pintat vermell
ens han hem donat compte a la baixada i per aixo fem avis

sortim del parking del Santuari del Paller de Baix demunt pobla de Baga
s'hi arriba per pista estreta esfaltada i en bon estat apta per cualsevol vehicle
despres sortim a ma dreta de la casa seguint les marques del gr-150 i algunes grogues
al marxar al gr cap l'esquerra cap corriol de bosc, el dexiem i ja seguim les grogues
es altre tram de terreny descompost i atorrentat fins sortir a pista ampla de terra
alla tal com diem no seguiu track de pujada i aneu esquerra doscents metres
trobarem un corriol fitat amb pedres i marques pintura color vermell
hem de seguir aquestes marques fins dalt una cruilla de pistes difuminades
i on hems trobem amb les pinturas del pr blac i groc que fent ziga zaga dreta i esquerra
ens anira fent pujar fins el cim per un cami que es va fent estret
arribem a la carena i seguim prat fins el vertex geodesic i les restes de l'ermita
es la de Sant Marc de Broca que dona nom al cim

despres desfem el cami nomes fent una dracera per retallar les pistes aproximacio
del cami del pr al cami de pintura marques vermelles