3,7
7,4

Просмотрено 34 раз(а), скачено 1 раз(а)

рядом с Mura, Catalunya (España)

sortim del parking de l'Alzina del Sal-lari a Crta Matadepera a Talamanca
agafe el corriol que surt darrer el cartell informatiu del parc, pasem per Bauma Graons
arribem a cruilla de camins i pistes amples, anem dreta de baixada fins bifurcacio
anem esquerra per mes estret i ja seguim fins trobar un corriol bosc estret esquerra
es el cami dels Graons de Mura que ens anira remuntan a carena fins Coll de Boix
anem de front per corirol de bosc que torna a sortir a pista ampla de bombers
anem dreta i seguim amunt fins corriol esquerra just a l'altura de l'Alzina Bonica
deixem la pista ampla i anem corriol en paralel fins bifurcacio amb pal indicador
tombem esquerra direccio Mura i ja seguim sempre principal i pasem per esplanada
es gran tram de roctar planer i es el Pla de la Sabatera deixem corriol esquerra pujada
i revoltem el Turo dels Ducs per la dreta i seguin cami fins la Font del Cargol
i mes enlla en un tram de terra rojent a ma dreta ens queda el Cargol formacio rocosa
seguim de baixada fins arribar a pista ampla encimentada que ens portara fins la riera
atravessem pel pont de pasera del riuet i despres esquerra per pista ampla
deixem a la dreta la zona de josc d'infants del pobla i anem i tornem pont esquerra
per visitar la Font de l'Era, despres continuem reseguint el cami del voral dret riera
fins que s'acaba i anem pont travesa cap l'antic petit zoo ara tancat amb porta i candau
per tant com que avui no porta aigua la riera seguim per la llera esquerra fins final pobla
alla surt un corriol que remunta riera i va pel marge esquerra en paralel pel cami Moli
pasem per la zona del pantanet i atravessem a l'altre costat per remuntar fins crta
seguim crta de baixada rfins atravessar el pont devant del Moli del Mitg
i seguim pel voral dreta de la darrera casa i esquerra de la riera pals indicadors
remuntem riera pel marge dreta i seguim corriol de front dret de pujada ziga-zaga
que esn porta a la casa de la Vila i despres saltar a la pista ampla de terra
seguim direccio Puig de la Balma pasant per corriol a dreta que deixa pista ampla
i pasa pel costat dels corrals i salta de nou a pista ampla de terra , tombem esquerra
ens arribem a la casa referida que esta construida aprofitant les pareds de rocater
i ja continuem per pista ampla fins pasar un basalot a Les Fontetes (tosca a dreta)
alla deixem pista ampla de front i agafem pista secundaria a l'esquerra
atravessem la riera i seguim pel marge dreta del Torrent dels Codolosos
el cami ampla s'acaba i anem esquerra corriol estret que va remuntant obaga
deixem un trencall a dreta de pujada que porta a Coll del Puig Andreu i seguim amunt
fem ziga-zages i ja remuntem fins solei i tombem a dreta per seguir cami fins altre
que es el principal que va del Puig Andreua (dreta) i cap l'esquerra on anem
que ens fara retrobar de nou amb el cami de l'anada, desfem un tram fins bifurcacio
on anem esquerra corriol que al poc torna entrar a bosc i porta fins Collet dels Confits
anem dreta i sempre esquerra cami de cinglera amb vistes Pujol Mata i Montcau
saltem a pista ampla de terra, anem esquerra planers i pasem cruilla on retrobem Gr-5
seguim de front pista ampla fins corriol a dreta ja sortin a solei que baixa fort
es la Canal de la Font de Traginers, sempre principal fins que el dexiem
per corriol a dreta poc visible fitat amb pedres que ens treu just a la Font
continuem de baixada fins retrobar el cami que em deixat, atravessem torrent
saltem a pista ampla de terra i ja mes enlla ens retrobem amb el corriol de l'anada
i ja nomes ens queda desfer el cami de la Bauma dels Graons fins el parking