MEKIMEKI

Время  5 часов 40 минут

Координаты 1084

Uploaded 21 декабря 2014 г.

Recorded декабря 2014

2,8
5,7

Просмотрено 2571 раз(а), скачено 96 раз(а)

рядом с  Sant Llorenç de la Muga, Catalunya (España)

Deixem el cotxe al parking que trobem a l'entrada de Sant Llorenç de la Muga. Creuem el riu per un pont de pedra fins el cementiri i continuem per una carretera que puja. Al cap de poc la deixem per agafar una pista-camí que ens porta fins al Roc de la Penya. El camí de tornada és un altre,ja que ens parem a visitar una torre de guaita anomenada Torre dels Moros, des d'aqui gaudim d'unes vistes espectaculars (sobretot en un dia clar com el d'avui). Després ja baixem fins al poble, cal tenir en compte que la baixada des d' aquí es fa per escalons fins a tocar el riu i després travessar-lo per un pont de ferro.
És una excursió que no representa cap dificultat tot i que avui el terreny era molt moll i enfangat, això ha fet que no hagim pogut arribar a dalt de tot del Roc de la Penya ja que el risc de relliscar era elevat( ens hem deixat la darrera grimpada).

Temps efectiu 4 hores 37 minuts.
Roc_de_la_penya

• fliflualbaix 17.06.2016

Passejada ben recomanable. A tenir en compte que comença i acaba al riu muga, per lo que un banyet al final ja és la cirereta (si hi aneu pel bon temps, clar).

Per cert, els que aneu lleugers, jo he trigat unes 3h 15' sense córrer i he arribat fins a dalt de la penya (quan arribeu al final d'aquest track, seguiu el serrat cap a l'esquerra).

Merci per penjar-la. Salut i botes!