DACAMA

Время  6 часов 5 минут

Координаты 2560

Uploaded 12 октября 2015 г.

Recorded октября 2015

4,2
8,4

Просмотрено 1709 раз(а), скачено 48 раз(а)

рядом с Sant Julià de Vilatorta, Catalunya (España)

Ruta circular fàcil de fer passant per pista i algun corriol.

Comencem la ruta a un petit aparcament que hi ha prop de la zona esportiva de Sant Julià de Vilatorta, voltarem per darrere les instal·lacions per anar a buscar una pista que va vorejant uns camps i anirem seguint aquesta pista trobant alguna bifurcació, la primera agafarem a l'esquerra i més endavant a la dreta i quant portem uns 3km ja agafarem un corriol que seguirem fins a trobar una pista que seguirem passant pel Coll de Portell i resseguirem el Serrat del Vent fins a arribar a un mirador on un moment abans haurem de travessar una esquerda que és el camí per baixar.

Des del mirador podrem contempla Sant Llorenç del Munt, baixarem per l'esquerda i per pujar cap a Sant Llorenç del Munt haurem de grimpar una mica per la pedra i travessar el poc que queda de muralla perquè el camí principal estar tancat amb una porta.

Un cop feta la visita per fora tornarem a passar pel mateix lloc per on hem pujat i seguirem per pista fins al coll Sameda on agafarem un corriol a l'esquerra que hirem pujant fins a trobar el camí dels Munts que és una pista asfaltada que seguirem un tros fins arribar al Salt de la Minyona on gaudirem d'unes vistes espectaculars.

Desfarem el camí fins al Coll Sameda on agafarem una petita drecera cap a la dreta i seguirem una pista passant per davant el mas Collsameda i seguint la pista fen baixada arribem al torrent de la baga on just trobar el pont hi ha un petit corriol que és d'anada i tornada que va seguint per sobre una esquerda que ha anat formant l'aigua amb el pas del temps i crec que és el Gorg de Llitons, el que passa és que no hi passava gaire aigua, al millor quant baixa aigua es forma el gorg.

Un cop vist travessem el pont i agafem la pista de l'esquerra que primer puja i després ja baixada fins al final de la ruta passant primer pel Casol de Puigcasatellet que són les ruïnes d'una muralla.

Ruta molt fàcil però aconsello GPS perquè ja molts camvis de pista i no estar marcat.
SANT LLORENÇ DEL MUNT
MIRADOR
SALT DE LA MINYONA
ESQUERDA
EL CASOL DE PUIGCASTELLET

2 комментарийиев

• oscar.herni 21.01.2018

Massa motoristes per la zona!!!!, una llàstima ...... si no et passen pel costat en sents el soroll constantment, algunes zones d’asfalt i molts camins forestals

La ruta dels motoristes ......