peremagria

Recorded мая 2015

2,6
5,2

Просмотрено 1743 раз(а), скачено 183 раз(а)

рядом с  Bescanó, Catalunya (España)

Tot i que pertany a Sant Gregori, la muntanya de St. Grau ha estat sempre emblemàtica per Bescanó, molt més que la nostra Miquela. I ara que tenim una passera per creuar el Ter, no hi ha caps de setmana en que molts bescanonins hi pugem. Aquesta es podria considerar la “típica” ruta per pujar-hi a peu o en bicicleta i la que requereix menys esforç , doncs s’enfila poc a poc exceptuant la darrera pujada de tant sols quatre minuts. La vista des del mirador i sobretot en un dia de tramuntana, es excepcional, i podem veure el mar en tres diferents llocs.

Val a dir que pujant no hem pres cap drecera, tot el camí va per pista forestal també apte per a vehicles. En canvi, la ruta de baixada agafa ja des del mateix cim, alguna drecera passant per St. Grau Petit. I per variar que no sigui el mateix camí de pujada, ens desviem passant per Cal Gall, Can Soms i Can Seglàs.

Tota la caminada es pot fer en menys de tres hores sense forçar les cames, i la única aigua que trobarem es la picant de la Font d’en Coromines.