Manel_49

Время  4 часов 16 минут

Координаты 1162

Uploaded 29 января 2016 г.

Recorded января 2016

3,1
6,2

Просмотрено 1869 раз(а), скачено 33 раз(а)

рядом с Sant Feliu de Llobregat, Catalunya (España)

INTRODUCCIÓ
Matinal molt agradable. Per la part oest de Collserola

NOTES SOBRE LA SORTIDA

Els accessos d'aquesta sortida estan pensats per fer-los en mitjà públic. Anem amb Trambaix fins a San Feliu de Llobregat i tornem amb tren de Rodalies des de Molins de Rei (Zona 2)
Els principals atractius són: l'Ermita de la Salut de Sant Feliu, L'Ermita de la Santa Creu d'Olorda, vistes des del Puig d'Olorda, la Cantera dels Ocells i Collciuró.
L'inconvenient és que abans d'arribar a l'Ermita de la Salut es passa per una zona industrial que no té cap atractiu.
Amb el Trambaix baixem a l'última parada de la línia que va a Sant Feliu, agafem la Rambla i tot passant pel costat del palau d'esports anem seguint més o menys recta fins arribar a la riera de la Salut. Seguir el track. És fàcil
Des de La Santa Creu d'Olorda fins a Collciuró, seguim el GR 92.

PLA TOPOGRÀFIC DE LA RUTA

GRAU DE DIFICULTAT
L'índex de dificultat IBP (veure INDEX IBP) dóna un valor de: 54. En podeu veure els detalls a: Anàlisis complert de la ruta