• Фото Sant Feliu de Buixalleu
  • Фото Cementiri
  • Фото Sant Romà
  • Фото Can Foravila (cases blanques)
  • Фото Sta Bàrbara

Moving time  один час 49 минут

Время  2 часов 27 минут

Координаты 1413

Uploaded 12 октября 2018 г.

Recorded октября 2018

2,0
4,0

Просмотрено 225 раз(а), скачено 16 раз(а)

рядом с  Sant Feliu de Buixalleu, Catalunya (España)

Sortim de davant de l'església de Sant Feliu de Buixalleu i passem per una creu de ferro amb peu de pedra, el camí a la dreta ens porta cap al cementiri, passem per davant i continuem recta, al cap d'una estona trobem una bifurcació agafem el camí de la dreta i ens porta a l'ermita de sant Romà, com que encara que el camí es bo i ample, al passar per bosc no es veu l'ermita fins que ets allà, el camí continua amunt per una pujada suau i passem per unes cases blanques que es diuen Can Foravila a poc d'haver passat aquestes cases trobes
una carretera asfaltada, la seguim per la dreta arribem a Can Bach i poc després hi ha una carretera sense asfaltar a l'esquerra que just agafar-la hi ha un arbre amb dues bústies de correus, vas continuant amunt fins arribar a un coll que veus davant el castell de Montsoriu i més enllà les Agudes, marxes per l'esquerra i aviat ets dalt a l'ermita de sta. Bàrbara.
Per tornar a st. Feliu desfàs el camí que havies fet fins el coll i tires pista avall fins arribar al poble.
Fer-ho en aquest sentit va molt bé perquè les pujades són molt suaus i la baixada es més pronunciada, si es fes en sentit contrari, també es podria fer però notariem més les pujades

5 комментарийиев

• Фото Miguel1966

Miguel1966 04.03.2019

I have followed this trail  проверенный  View more

Buena ruta para una matinal seguida de un buen menú para comer . Apta para todos.

• Фото Gratacamins

Gratacamins 28.03.2019

Bonica caminada feta el passat diumenge per paratges tranquils i deshabitats i amb magnífiques vistes des de Santa Bàrbara.
    Després es pot calmar la gana al restaurant Masferrer de S.Feliu, on es menja francament bé.
    Joan, gràcies per compartir!

• Фото joan montanyà masferrer

joan montanyà masferrer 28.03.2019

Estic content que us hagi agradat fer aquesta caminada fàcil, si a més Mb fa b

Si a més fa bon dia, molt millor

• Фото Gratacamins

Gratacamins 28.03.2019

Sí, a més diumenge va fer un dia fantàstic, aquesta zona no la coneixiem i ens ha agradat molt.