Скачать

14 марта 2021 г.

Записано

марта 2021
Будьте первым, кто выразит признание
Поделиться
550 м
102 м
25,32 км

Просмотрено 31 раз, скачано 4 раз

рядом с Sant Celoni, Catalunya (España)

Ruta de 26,34km. i 1045mt. desnivell ascendent.

Comencem desde el poligon de Sant celoni zona Esclat, alla travesem el pont per passar l'autopista i agafem el cami de la Tordera direccio Cal Draper i seguidament direccio Olzinelles, alla veiem un paisatge per veure i el rierol al costat de la ruta uns kilometres per SL-C79.Arribem a Olzinelles per girar a l'esquerra, seguim i travesem la carretera asfaltada per seguir la ruta i ja comencem amb forta pujada per cami amb vegetacio fins arribar adalt al port. i trenquem a ma esquerra per un cami de pujada empedrat i estret i a continuacio agafem pista a ma esquerra direccio Sant Marti del Montnegre. Al cap d'uns kilometres agafem SL-C103 per arribar aTerra Negre i enllaçar Gr5 per corriol fins arribar a Sant Marti Del Montnegre, agafem el cami de l'esquerra en direccio a Can Ginesta i alla trenquem cami de camp a ma esquerra per travesar camps i baixem fins enllaçar amb Gr5 uns quants kilometres fins trencar a ma esquerra amb forta pujada i agafar un cami que ens portara fins una esllevisada que nomes es pot passar a peu. Seguim el cami fins arribar la senyal Direccio Olzinelles SL-C79, despres de baixada amb diverses corbes de cami . Ja quasi abaix ens trobem un cami amb uns camps verds de postal per seguir fins pasar per el cami de darrera de Cal Draper i agafar el cami final fins el punt d'inici.

CAMI DE LA TORDERA

CAN DRAPER

SL-C79

OLZINELLES

ESQUERRE

GR92 DIR.SANT MARTÍ DEL M.