Координаты 267

Uploaded 25 ноября 2017 г.

1,6
3,3

Просмотрено 132 раз(а), скачено 8 раз(а)

рядом с Pujarnol, Catalunya (España)

Ruta circular. Deixem cotxe a Sant Cebrià de Pujarnol, seguim uns metres per la carretera fins trobar un indicador que ens fa desviar per una pista direcció a Sant Patllari.
Anem seguint indicacions i marques fins al Mirador a sobre del Llac de Banyoles. Els arbres ja quasi tapen del tot el Llac, sería interessant podar-los una mica.
Tornem enrere i anem seguint fins a la Pedra de la Mà de Déu. Segons una llegenda local,
recollida per membres del Centre Excursionista de Banyoles, des d’aquesta pedra la
Mare de Déu va agafar empenta per pujar al cel. En fer això, hi hauria deixat la mà
gravada. A la banda nord de la pedra hi ha tres incisions que podrien semblar
tres dels braços d’una creu. La mà que s’hauria de veure gravada a l’altra cara
de la roca no hi és.
Poc després arribem al cim de Sant Patllari (100 cims).
Trobem al cim una noia que ens indica el camí de baixada per fer la ruta circular, camí molt bonic pel mig d'un bosc preciós que ens portarà altre vegada a la carretera i a Sant Cebrià.
Ruta feta el 25/11/15.
парковка

Inici i fi: Sant Cebrià de Pujarnol.

Indicador

a l'esquerra, deixar pista.

dreta

панорама

Mirador

Tornem a agafar pista

camí a la dreta

esquerra: Pedra de la Mà de Déu.