Время  4 часов 48 минут

Координаты 847

Uploaded 15 августа 2019 г.

Recorded августа 2019

2,3
4,6

Просмотрено 17 раз(а), скачено 1 раз(а)

рядом с El Coll, Catalunya (España)

Excursió estival des el coll de Nafré fins el cim de Sant Benet.

Aparquem al coll, hi caben 3-4 autos.
Primer baixem a veure la ermita de la Mare de Deu del Part, força malmesa.
Pugem altre cop fins al coll i desprès d'algus dubtes trobem el antic camí Ral, sender que des la carretera puja fins al Santuari de la Mare de Deu del Coll, on hi ha un restaurant i casa rural, amb molt bones vistes d'Osor. Tot això amb marques del nou GR d'en Serrallonga.

Desprès de visitar el Santuari, seguim amunt les marques groges fins el cim de Sant Benet, coronat per una creu i unes antenes. Bona vista cap el Sud, de Sant Miquel de Solterra o de les formigues. Val la pena anar una mica més ala dreta, millor vistes del pantà i dels cingles de Tavertet. El Far al NE.
Al centre , la serra de Cabrera, al darrera el santuari de Bellmunt i el Puigsacalm més a llevant.

Baixem a dinar l'entrepà al Santuari, sont molt amables, fem el beure ben asseguts.

Un altre 100 cim al sac, en molt bona companyia.

Porteu aigua, sobre tot a l'estiu.
15-AGO-19 10:25:35AM Un cop a Osor cal travessar la riera per un pont i pujar per la carretera que porta al Santuari de la Mare de la Mare de Deu del Coll i al pantà de Susqueda. Coll Nafre es on la carretera es divideix. Ho podeu veure al Google
15-AGO-19 12:58:57PM
15-AGO-19 10:41:33AM Malauradament en mal estat de conservació.
15-AGO-19 1:56:21PM Santuari Romànic, desprès de moltes vicisituts, ara es ben conservat, Restaurant, fonda i casa rural.

• Фото Esplapi

Esplapi 16.08.2019

Excursió molt fàcil per estirar cames i el mes important els Amics