1,9
3,9

Просмотрено 7 раз(а), скачено 0 раз(а)

рядом с El Botanic, Valencia (España)

Aquesta ruta te lloc al passeig del Riu a Valencia.

Durante aquesta recorregut pots trobar un ambient prou esportiu ja que hi ha moltes persones fent també activitats físiques com per exemple bicicleta, running... També ens vàrem trobar amb la fira d'abril.

El riu és un bon lloc per anar a fer esport ja que t'introduixes en un ambient natural dins d'una gran ciutat com Valencia.

Cal dir sobre la ruta que aquesta no és massa difícil però si es veritat que termines una mica cansat cuan cacabes de recorrer al voltant de 7km.

Aquesta ruta l'he tardada en fer al voltant d'un a hora i mitja i s'ha fet de nit però la veritat és que ha sigut prou amena per què l'he feta amb món pare.

La ruta no ha tingut quasi altitud per què com que era l'antic caudal de riu i está en direcció a la mar i no hi ha molta altitud.

La ruta l'hem començada en el riu a l'altura del nou centre hem anat recorregut el riu primer en direcció contrària a la mar y després quan ja diuen prou distància hem girat la direcció i hem anant en direcció a la mar i quan estàvem a l'altura del aqua ja havíem fet al voltant de 7km i vàrem decidir tornar a casa.