casafelix44

Moving time  один час 20 минут

Время  один час 55 минут

Координаты 1020

Uploaded 13 ноября 2019 г.

Recorded ноября 2019

1,5
3,0

Просмотрено 35 раз(а), скачено 1 раз(а)

рядом с Talamanca, Catalunya (España)

Sortim de la plaça pel carrer Raval i passem per davant de l’oficina d’informació, on hi ha el detall de la ruta a seguir. Es tracta del sender local SL-C 58, senyalitzat amb pals i pintura blanca i verda. Deseguida baixem per les escales i davallen a mà esquerra en direcció a la riera.
O,5 Km. Font de Talamanca. Avançem pel camí principal, sempre en baixada. En una bifurcació anem a l’esquerra i en un altre a la dreta. Tot seguit trobem el sender que mena a un antic forn d’obra, conegut com el Fornot ( 300m entre anar i tornar). Retornem a la pista principal i continuem baixant fins a creuar la riera de Talamanca. Tot seguit pujem a l’esquerra fins a creuar una tanca.
1,9 Km Sinia de Can Valls. Avancem pel sender senyalitzat que travessa un torrent que precipita un salt d’aigua ( quan n’hi ha). A l’altre banda hi ha una casa.
2,8 Km Moli del menut. Hi destaca el rellotge de sol. Deixem la riera i anem per la pista que s’enfila cap el poble sense deixar mai el camí principal.
4,2 Km castell de Talamanca i espai commemoratiu de la batalla de 1714. Seguim pel carrer de la Font fins a la plaça.