coros

Время  3 часов 17 минут

Координаты 698

Uploaded 15 ноября 2016 г.

Recorded ноября 2016

2,6
5,2

Просмотрено 884 раз(а), скачено 53 раз(а)

рядом с Sant Julià de Vilatorta, Catalunya (España)

La ruta comença al parc de les set Fonts a Sant Julià de Vilatorta, i està força ben senyalitzada. Es tracta d'un recorregut que rodeja un antic camp d'aviació republicà que es va construir el 1938 per tal de fer front als atacs de les tropes franquistes.
Durant el recorregut hem pogut descobrir alguns refugis i amagatalls que eren utilitzats pels soldats que vigilaven el camp i avisaven en cas que avistessin l'arribada d'un avió. Hem travessat rouredes espesses que servien d'amagatall per camuflar els avions.
També hem trobat algunes garites per als centinelles, i un polvorí on s'havien emmagatzemat les bombes, ara del tot tapiat.
De tornada a Sant Julià , al costat de la carretera es poden observar les restes d'un antic hangar on s'havien muntat bombarders de fabricació russa.
El recorregut està senyalitzat amb estaques de fusta i marques de pintura groga i blanca i disposa de panells informatius. En algun moment, però, sense el GPS pot resultar una mica confós.
Al final del recorregut just després de visitar l'hangar ens hem desviat de la carretera a mà dreta tot seguint un Gr i hem aprofitat per visitar el castell de Bellpuig, del qual queden un parell de murs. Tot seguit el GR ens ha conduït de baixada per un bosc d'alzines fins a la població de Sant Julià de Vilatorta que val molt la pena visitar.
El recorregut és molt suau, interessant i es pot completar tranquil.lament en 3 horetes.

• Фото albhertot

albhertot 07.11.2018

I have followed this trail  проверенный  View more

Ruta apta per fer amb família, molt planera i amb valor cultural, per recordar fets de fa 80 anys enrere.