jsf1965

Время  3 часов 31 минут

Координаты 919

Uploaded 21 августа 2013 г.

Recorded августа 2013

2,2
4,5

Просмотрено 2238 раз(а), скачено 58 раз(а)

рядом с Ried, Canton du Valais (Swiss Confederation)

Ruta que comença a Blauherd, on s'hi arriba desde Sunnega i després amb el telefèric que puja a Rothorn. Recorregut molt interessant i entretingut on passem per 5 llacs, alguns magnífics especialment els de Stellsee, Grinjesee i Grunsee.
Des de Blauherd el camí ens porta cap al llac de Stellsee, que com a mínim al matí i si el dia és clar ens mostra uns reflexes del Matterhorn sobre les seves aigues que ens deixen bocabadats.
Seguint part de la ruta de les marmotes ( si estem de sort en podrem veure alguna de bastant aprop ) anem cap al llac de Grinjesee que queda amagadet però que tampoc té desperdici. Tot i que els reflexes no eren tant bons, l'entorn és per passar-hi una bona estona.
Després de fer un tram per pista i creuar el que havia estat una antiga glacera, ara utilitzada en època d'esquí, arribem al llac de Grunsee, també força interessant. El camí cap al quart llac, el de Mosjesee, és interessant excepte al darrer tram que està molt afectat per uns treballs d'acondicionament que desmilloren molt l'entorn d'aquest llac.
Per ultim , després de superar un petit turonet arribem al llac de Leisee, utilitzat com a platja per la gent que arriba en massa fins a Sunnega amb el funicular subterrani que puja de Zermatt.
Дверь

ESTACIO DE BLAUHERD

Inici de la ruta. Hi arribem pujant amb el funicular desde Zermatt fins a Sunnega i llavors des d'aquí amb el teleferic que puja a Rothorn.

STELLSEE

El millor llac per fer fotos de reflexes a l'aigua del Matterhorn.

GRINJESEE

Llac petitet però molt encatador.

GRÜNSEE

Tercer llac de la ruta, també força interessant.

MOSJESEE

A part que l'entorn era el menys afavorit en tots els llacs, les obres que hi feien al seu voltant no ajudaven gens. De tràmit.

LEISEE

La proximitat de l'estació superior de Sunnega el converteix en platja i zona de bany pels turistes. El llac però té bones vistes.