3,7
7,4

Просмотрено 701 раз(а), скачено 32 раз(а)

рядом с Belltall, Catalunya (España)

RECORDA si et posiciones sobre " Veure més " (de color blau) que esta al final de la descripció del recorregut, enllaçaràs amb el programa Picasa que te les fotos de l'excursió.

Sortida de Belltall, arribada a Montbrior de la Marca. Recordeu que la Ruta del Cister és el GR 175 (senyals de pintura vermella i blanca) i que en cada cruïlla té un pal indicatiu.

Creuarem tot el poble seguint la carretera en direcció sud fins a la sortida del poble on agafarem la pista que marxa al sud-est. Creuarem el park eòlic de Comalats. Voltarem el turó de les Forques per la cara sud i arribarem a la carretera que ens portarà al poble de Forès.
El visitarem i el votarem per la seva cara sud per seguir la pista asfaltada que marxa al sud-est i que ens baixaraàal Coll de Torrefaves on seguirem baixant fins arribar al poble Rocafort de Queralt. Un cop visitat anirem a buscar una pista que surt per la seva cara sud-est i que ens baixarà a trobar el Riu de Vallverd.
El creuarem i seguirem per la pista que ens pujarà als Obacs per baixar-nos tot seguit a trobar la carretera que puja a Montbrior de la Marca. La seguirem un petit tros per continuar per la pista que puja directament al poble.

Cartografia Editorial Alpina, mapa Ruta del Cister.

2 комментарийиев

• Фото CMASIP

CMASIP 28.05.2018

I have followed this trail  проверенный  View more

No tinc cap queixa d'aquesta ruta.