Время  2 часов 21 минут

Координаты 508

Uploaded 9 ноября 2015 г.

Recorded ноября 2015

1,2
2,3

Просмотрено 461 раз(а), скачено 17 раз(а)

рядом с  Sant Joan de Fàbregues, Catalunya (España)

Cal anar fins a Tavertet i un cop entres al poble (el carrer dret de la carretera) , agafar una pista a la esquerra que va cap a la Casa Rural de l'Avenc. Ni que hi hagi poli si anomeneu que aneu a l'Avenc us deixen pasar.
Uns 3 Km de pista cimentada i ja trobeu una gran casa RURAL, sembla un HOTEL, la passeu i una mica més enllà podeu deixar l'auto en una petita explanada vora la cinglera !!.

Aquí comença el track, heu d'anar cap a la casa i pasar-la per damunt. Tot seguit hi ha una bifurcació amb dos pistes, agafeu la de la vostra esquerra que planeja, la de la dreta que puja va directa al Rocallarga i la farem de tornada. Seguidament entrem al torrent de l'Abeurador, molt bonic a la tardor. Anem pujant molt suaument travessant de tant el tant el torrent. Deixem a la nostra dreta una pista de tornada a la casa de l'Avenc.
Seguim torrent amunt dirección Nord , fins que el camí fa una forta angulació i sembla que es perd sota les fulles de faig.. Aquí va molt bé el track, ara puja una mica dirección SE fins que trobareu les Tombes antropomorfiques excavades a la roca.
Hi ha algún tros de camí amb arços i ens entretenim amb les tisores de podar. Seguim gracies al track endevinant el camí i arribem a les envistes del collet de Rajols ( no cal pasar-hi)
Passem una tanca pel bestiar molt ben feta i entrem en un magnífic Prat amb un bosc de fageda a la nostra Esquerra (sense adjectius). La Rocallarga es cap al final, molt ben indicada.
Tenim unes fantàstiques vistes des el vertex geodèsic. la baixada es ben fácil seguint la mateixa direcció fins arribar a l'Avenc.

Una passejada molt bonica per un dia clar de tardor.
Area d'aparcament situada desprès de la casa rural d'aquest nom.
Un dels 100 cims de la llista de la FEEC. Te un vertex geodèsic i molt bones vistes cap a llevat i el sud.
Tombes antropomorfiques excavades a la roca. Molt ben conservades.

• Фото Nintai

Nintai 24.06.2018

I have followed this trail  проверенный  View more