0,6
1,2

Просмотрено 435 раз(а), скачено 19 раз(а)

рядом с La Pobla de Lillet, Catalunya (España)

Excursió per la Serra del Catllaràs convertida en passejada per culpa dels bolets.

Poc abans d la de la Pobla de Lillet trobem el trencall del Santuari de Falgars cap on ens dirigim i que depassem per anar fins al REFUGI DEL CATLLARÀS atribuït a Antoni Gaudí.

Un cop aparcat el cotxe passem per darrera del refugi i anem a retrobar la pista una mica més amunt i que ens durà fins al Collet Fred. Des d'on surt un camí que més endavant te diversos trams d'escales i que ens du fins un mirador des del qual podem contemplar una magnífica vista sobre el Cadí i el Moixeró, la serra de Montgrony, el Puigmal i els Rasos de Tubau i més enllà la serra d'Ensija.

Per retornar cap al cotxe, un cop arribats al collet seguim un corriol que surt a la nostra esquerra i que ens baixarà més ràpidament.

2 комментарийиев

• Фото jordiii

jordiii 22.12.2019

I have followed this trail  проверенный  View more

Molt curta....molt i molt bona vista

• Фото tomasdevic

tomasdevic 22.12.2019

Mercès pel teu comentari.