homefosc

Moving time  3 часов 26 минут

Время  5 часов 37 минут

Координаты 3000

Uploaded 27 декабря 2019 г.

Recorded декабря 2019

4,0
8,1

Просмотрено 19 раз(а), скачено 2 раз(а)

рядом с Riudecanyes, Catalunya (España)

Deixem el vehicle particular en el pàrquing de Riudecanyes i comencem la ruta en direcció a l'embassament, que no va gaire ple. Seguim el camí que voreja l'embassament i el riu fins a arribar a Duesaigües. Entrem en el poble que és prou curiós i tranquil, parem davant l'església de l'Assumpció i seguim camí fins a les rentadores, que ens durà fins al camí reial de l'Argentera, que segueix el curs del riu. Arribem fins al poble i just abans d'entrar-hi, passant per una deixada granja d'aviram, a l'esquerra trobem el camí que puja fins al castell. És costerut i està profusament empedrat en la majoria del recorregut, aquest seria el tros més moderat de la caminada, la resta del camí es pot titllar de fàcil. Un cop en el castell, pugem fins a l'ermita de Santa Bàrbara, on fem un mos i gaudim d'unes vistes de la costa daurada excepcionals, cal pujar-hi, no us faci mandra. El retorn el fem per un tros de carretera sortint del castell, però no gaire lluny està el desviament que ens durà per una pista feta de ciment i de color vermellós, fins a la font de Vilamanya. Allí hauríem d'haver tombat a la dreta, però ens distraiem i baixem una mica més, i quan ens adonem agafem un altre camí que ens retorna a la ruta del retorn cap al Mas de Mà Gran i per on hi ha el carrilet de Vilamanya. Seguim el camí fins a arribar la Urbanització del Mar de Riudecanyes. Arribem a la carretera, però ens fiquem per un carrer que baixa fins a l'embasament i fent el tomb pel Collet de l'Atxa, que al matí ja hem vorejat. Un xic més enllà trobem el vehicle i tornem cap a casa.
фото

Embassament Riudecanyes

Храмовая архитектура

Mare de déu de l'Assumpció

фонтан

Inici/final camí de l'Argentera

Замок

Castell d'Escornalbou

En aquesta casa castell hi va viure Eduard Toda, un reusenc catalanista que va voltar el món.