pep_v

Время  6 часов 36 минут

Координаты 1398

Загружено 24 августа 2013 г.

Записано августа 2013

2 452 м
1 652 м
2,9
5,8
11,57 км

Просмотрено 1221 раз, скачано 49 раз

рядом с Le Clot, Provence-Alpes-Côte d'Azur (France)

Refugi de Pigeonnier Lac Lauzon

Excursió amb molt bones vistes, però amb alguns trams una mica exposats si no estàs acostumat a "saltar" per les pedres.

Sortim des del Refugi-Hotel de Gioberney. Es convenient sortir d'hora si no vols que la calor t'acompanyi tota la pujada.

Només sortir el camí comença a pujar progressivament. Quan portem quasi 2 quilòmetres, la pujada es transforma en una ziga-zaga força més pendent entre les pedres de forma que quasi cal grimpar.

Un cop passat aquest tram en el que haurem fet un desnivell d'uns 170m tornarem a agafar el camí, que segueix fent pujada fins a la cabana de Vaccivier. Bon lloc per parar a mirar el paisatge.

El camí ens durà, tot pujant, a creuar diversos torrents i guanyar més alçada. En aquest punt l'excursió es torna molt aèria amb unes magnífiques vistes de tot el circ.

Encara ens quedarà algun pas delicat abans d'arribar al refugi on fer una merescuda parada.

Un cop sortim del refugi ens espera una llarga baixada fent ziga-zagues fins trobar un encreuament que ens permetrà, si estem molt cansats, baixar cap a l'inici de l'excursió.

Si encara volem caminar una mica més, girarem cap al llac de Lauzon.
Per anar cap al llac haurem de fer una mica de pujada, però no és massa.

Des del llac cap a l'aparcament ens espera una altra baixada llarga, però amb bones vistes.