Время  8 часов 29 минут

Координаты 2362

Uploaded 15 сентября 2019 г.

Recorded сентября 2019

4,5
9,1

Просмотрено 58 раз(а), скачено 4 раз(а)

рядом с Queralbs, Catalunya (España)

Sortida amb els amics Pilar i Miquel per pujar al Balandrau ) pel Serrat de l’Atalaiador sortint de la Farga (Queralbs) pel Serrat de l’Atalaiador i baixant per Coma de Vaca i les Gorges del Freser.
Sortim de la Farga, a la carretera de Ribes al Queralbs just abans d’arribar a Queralbs. Anem cap al poble del Serrat pujant per la Mina Yellas. Una mica abans d’arribar al Serrat deixem la pista i anem pujant pels prats i per corriols dins del bosc. Sortim del bosc a l’arribar al Pla de l’Atalaiador i la pujada continua sempre forta i constant fins arribar al cim del Balandrau (2585 m). Baixem cap el coll de Trespics i continuem pel camí que passant per la barraca de Martinell va cap el refugi de Manelic de Coma de Vaca. Una mica abans d’arriba al refugi creuem el torrent del Bugader i agafem el camí que baixa cap a les gorges del Freser, el Salt del Grill, la central de Daió i finalment la pista asfaltada que ens tornarà al punt d’inici de la sortida. i Queralbs.
парковка

La Farga Queralbs)

Pont de les Lelles

Месторождение

Mina Yellas (mina d'urani)

Река

Pont Central de Daió

• Фото capita haddock

capita haddock 16.09.2019

Una magnífica sortida jap1990, amb un bon corriol i una pendent molt constant . Gràcies pel mestratge.