Geotossa

Координаты 181

Uploaded 29 октября 2017 г.

Recorded октября 2017

1,4
2,9

Просмотрено 149 раз(а), скачено 14 раз(а)

рядом с Pujarnol, Catalunya (España)

Pujada al cim i ermita de St. Patllari des de Pujarnol, tornant pel Coll Tallat fent una ruta circular d'unes 2 hores i uns 250 metres de desnivell.
Aparcarem vora el camí i començarem a caminar. Al cap d'uns minuts trobarem un fort revolt en pujada a la dreta: Si ens fixem a l'esquerra, veurem el camí per on tornarem.
Passarem vora les cases d'El Puig i Les Comes per enfilar-nos cap al Mirador de Sant Patllari, que està indicat. També està indicada la Pedra de la Mà de Déu. Finalment arribarem al cim, on gaudirem d'unes vistes excepcionals.
Es tracta d'un dels 100 Cims de l'excursionisme català, i hi ha un refugi d'accés lliure per si volem passar-hi una nit.
Tornarem desfent uns metres del camí per on hem pujat, però de seguida trencarem a la dreta i començarem a baixar, passant sota l'ermita fins al Coll Tallat. Uns metres més enllà caldrà estar atents: No seguirem el camí senyalitzat de la dreta sinó el de l'esquerra, que ens farà baixar cap a Pujarnol, desembocant al camí per on hem pujat. Caldrà passar un filat de bestiar que tornarem a deixar tancat.
вершина

2 комментарийиев

• Фото Heix Conguito

Heix Conguito 14.11.2018

I have followed this trail  проверенный  View more

ademas de ser una bonita circular por bosques teniamos un dia estupendo con vistas hasta Roses y Torroella de Montgri...

• Фото Geotossa

Geotossa 16.06.2019

Que bé que us hagi agradat!