Время  4 часов 3 минут

Координаты 1046

Uploaded 3 января 2015 г.

Recorded января 2015

3,5
7,0

Просмотрено 2533 раз(а), скачено 133 раз(а)

рядом с Sant Bartomeu del Grau, Catalunya (España)

Caminada pels entorns dels termes de Santa Cecília i Sant Hipòlit de Voltregà i Sobremunt.
A banda dels punts d'interès de la ruta, especialment el mirador del castell de Voltregà i les ermites de Sant Martí Xic i Santa Llúcia de Sobremunt, aquesta destaca per les fantàstiques vistes panoràmiques que ofereix (des del Montseny i la serralda litoral fins a les muntanyes nevades del Pirineu) i per diferents racons que els excursionistes de la zona han anat arreglant: el bonic paratge de la font de la Casa Nova, a la part inicial de la sortida, les curioses formacions amb pedres a la zona del Mal Pas, els diferents pessebres que anem trobat al llarg del recorregut (hem fet la ruta durant el Nadal) o l'arbre pla de targes amb desitjos a l'esplanada de l'ermita de Sant Martí Xic.
Sortim de la finca de Puigpelat, situada en una pista de terra a un parell de kms. del final de la carretera que porta a Santa Cecília.
Immediatament es pren el GR-3, que per un petit corriol puja cap el castell de Voltregà (ara en runes), passant pel cingle de Puigpelat. Boniques vistes del Cabrerès, destacant les cingleres d'Aiats, el Montseny i la serralada pirinenca nevada, precedida pel Pedraforca.
Just a sota es troba la preciosa ermita romànica restaurada de Sant Martí Xic (segles X-XI), des d'on ens dirigim alternant pista i corriols cap a l'ermita de Santa Llúcia de Sobremunt, situada en un paratge idíl.lic. No us oblideu de contemplar les vistes des del mirador situat a la part posterior de l'església.
Tornada per pistes per la banda oest, passant per diferents masos i, en la part final, per un corriol que baixa ràpidament cap a la riera de Sorreigs, arribant de nou al punt de sortida.

• Фото Alba ML

Alba ML 10.02.2019

I have followed this trail  проверенный  View more

Avui hem seguit la teva ruta!! Molt xula!! Gràcies!!