2040

Время  5 часов 51 минут

Координаты 1950

Uploaded 26 марта 2014 г.

Recorded марта 2014

4,1
8,2

Просмотрено 3082 раз(а), скачено 145 раз(а)

рядом с Prats de Lluçanès, Catalunya (España)

(25-03-2014) Sortim prop del camp de futbol de Prats de Lluçanès i ens dirigim cap El Grau, passem pel mig de la masia i de l'ermita de Sant Pere del Grau.

Continuem cap a la Cadira d'en Galceran, després cap a la C-154 que passem per sobre i per la carretera de Lluçà, arribem a la Pedra Dreta que està alla mateix.

Deixem la carretera de Lluçà i seguim la pista rural de les masies de la Casa Nova del Grau i del Coll de Plana (està indicat a la cruïlla)

Un cop al Coll de Plana deixem aquesta pista i agafem una altra de secundària cap a la dreta, que ens porta a les masies del Vilaró i del Castell, des d'on surt el camí que puja a l'ermita de Sant Vicenç i al castell de Lluçà.

Baixem pel mateix camí fins a la masia del Castell i des d'aquí anem al monestir de Santa Maria de Lluçà, que està obert i gaudim d'una visita guiada.

Marxem per la carretera direcció a Prats de Lluçanès, fins que trobem la cruïlla de cal Bagues. Aqui deixem la carretera i seguim la pista que passa prop de cal Bagues i Miralles entre d'altres, que ens porta fins a la font de les Coves (són uns 5 km amb bastants trencants, molt fàcil de seguir amb GPS)

Des de la font de les Coves anem cap a la C-154 i directes al cotxe.

Érem en Joan, en Martí, en Tomàs i dos Peps.
Total temps caminant 4h 16m

Bona caminada

• Фото 2040

2040 09.10.2018

Moltes gràcies jordi_t pel comentari i la valoració de la ruta.