Время в движении  2 часов 26 минут

Время  2 часов 38 минут

Координаты 1791

Загружено 25 августа 2020 г.

Записано августа 2020

5,1
10,17 км

Просмотрено 337 раз, скачано 27 раз

рядом с Rheden, Gelderland (Nederland)

Deze wandeling start vanaf het parkeerterrein bij paviljoen Posbank. We wandelen vandaar dwars door de hei aan de overkant. Dan beneden een stukje door het bos en weer terug naar boven door de hei naar de Posbank. Dan weer naar beneden en terug over een paadje naar de Kraaienberg. Vanaf hier zijn we doorgestoken richting het Rozendaals zand. We hebben hier een rondje gedraaid via de weg naar de Zijpenberg. Dit stuk hadden we beter rechtdoor kunnen gaan en het pad volgen, de weg was een beetje saai. We zijn boven weer snel van de weg af gegaan en verder naar het Rozendaals zand gelopen. Dit is een heel mooi stuk dat het zand combineert met de paarse hei eromheen. Dan over een bospaadje terug naar de hei, waar we veel bijenkorven op de hei zien. Dan weer de weg over en het laatste stuk aan de noordzijde van het paviljoen door de hei terug naar de parkeerplaats. Een hele mooie route, misschien afgezien van de vergissing over het stuk weg bij de Zijpenberg, maar dat kan je makkelijk afsnijden.