Время  2 часов 50 минут

Координаты 627

Uploaded 8 октября 2016 г.

Recorded октября 2016

1,7
3,3

Просмотрено 915 раз(а), скачено 49 раз(а)

рядом с  Porrera, Catalunya (España)

Excursió circular pels costers de Porrera on gaudirem d'una passejada per les vinyes, tot contemplant el poble a mesura que ens enfilem i passant pel coll dels Masos i pel coll Major.
L'excursió comença al costat del poliesportiu i després de seguir una pista s'enfila de valent per un bonic camí fins el coll dels Masos i després segueix una pista que planeja fins arribar a la carretera al coll Major. Sense tocar la carretera baixarem directament al fons de la vall per un camí que més endavant es converteix en pista, surt novament a la carretera que seguim uns cent metres per seguir baixant per un corriol fins al punt inicial.
En total, sense aturades, son dues hores i mitja aproximadament de caminar, però la durada total pot ser molt superior, tot depen de la contemplació panoràmica.
Després ens podem perdre per dins del poble de Porrera tot buscant i contemplant els 14 rellotges de sol que hi ha.
També podeu seguir aquest itinerari i d'altres a:

Gir a l'esquerra
Creuar la pista i seguir a l'esquerra
Gir a la dreta
Coll dels Masos
Coll Major
Carretera
Gir a l'esquerra

• jpujols1816 30.03.2018

I have followed this trail  проверенный  View more

Es una ruta entre vinyes ben cuidades. La vista sobre la serralada de Montsant i Porrera a la vall perment un bell espectacle.