Время  2 часов 57 минут

Координаты 1264

Uploaded 9 декабря 2017 г.

Recorded декабря 2017

1,8
3,7

Просмотрено 111 раз(а), скачено 4 раз(а)

рядом с Sant Salvador, Catalunya (España)

Anem en cotxe fins l'aparcament municipal del Pont del Diable.
Es troba el primer post informatiu, ens dirigim al Pont del Diable pel "CAMÍ MAS D'EN GRANELL" (Foto: Pal informatiu Inici ruta).
A l'arribar a l'aqüeducte, pugem per un camí de pedres que es troba a mà esquerra per arribar a la part superior del pont, on podrem disfrutar de vistes panoràmiques. Aquí es troba una intersecció. Es continua pel camí de la dreta (foto "Intersecció nº1").
Es continua caminant uns 400 metres aproximadament per un corriol boscós, majoritàriament de pinedes. Més endavant es troba un altre pal infromatiu, continuar direcció Mas dels Arcs. A uns 200 metres, es troba una columna anomenada ''L'Àngel del Mas dels Arcs''. S'avança uns metres més i just darrere hi ha el Mas dels Arcs.
Continuar pel camí direcció Font del Garrot. A uns 200 metres, trobem una intersecció amb una pista, on es pot gaudir d'unes boniques vistes. (Foto: Constantí ). Més endavant trobem dues interseccions, seguirem el camí de l'esquerra en les dues ocasions. En arribar al següent pal informatiu, agafar direcció Font del Garrot /Sant Ramón. Aquest és un corriol rocós, costa avall, amb una mica de dificultat.
En arribar a la Font del Garrot, es fa una parada d'observació de la zona i es torna a pujar pel mateix camí, fins l'anterior post informatiu per continuar direcció Mas d'en Pastor,
a mà dreta. (Foto: Intersecció Mas d'en Pastor). A uns 20 metres, s'ha de continuar a mà esquerra.
Continuar pel sender senyalitzat, fins arribar al Mas d'en Pastor (Fotos: Mas d'en Pastor). Més endavant, es troba un tram mal senyalitzat. Aqui s'observa un pal de llum (Fotos:Tram mal senyalitzat, Pal de llum 1 ), es decideix continuar recte, on es troba un segon pal de llum (Fotos:Tram mal senyalitzat, Pal de llum 2). Continuar recte.
S'arriba a un post informatiu de l'Anella Verda (al pal li falta un tros, concretament el que indica la direcció per la qual s'ha de continuar la ruta), justament al costat d'una carretera (Fotos:Tram mal senyalitzat, Carretera) . S'ha de creuar la carretera i seguir les marques grogues que indiquen el camí.
Més endavant, es troba un post informatiu. Continuar direcció Tarragona. A uns 40 metres, el camí es bifurca i s'ha de continuar per la dreta. Més endavant, aquest tram passa per una zona boscosa, abundant en abets i pinedes (Foto: Zona Boscossa). Més endavant, hi ha altre bifurcació, continuar per l'esquerra i a la següent, continuar per la dreta.
A 300 metres, es troba un altre pal informatiu de l'Anella Verda. Continuar direcció El Gurugú, seguint les indicacions. S'arriba a la urbanització Pins Manous del Catllar. Pujar fins la parada d'autobús i seguir les marques indicatives del camí. Es troba una carretera, caminar pel costat dret, seguint les indicacions del camí. El sender pasa per unes instal.lacions de telecomunicacions.
El bosc comença a ser més dens, això és el turó del Gurugú. Continuar caminant fins trobar el vèrtex geodèsic (Foto: Vèrtex Geodèsic), justament al costat d'un tallafoc. El Gurugú (176 m) és el punt més elevat del terme municipal de Tarragona. (Foto: El Gurugú).
La ruta finalitza a uns 200 metres més endavant, a una zona boscosa, on es pot descansar tranquil.lament.
Al nostre perfil de Wikiloc podeu trobar una ruta de tornada, anomenada "Des del Gurugú fins a Tarragona".
парковка

Inici ruta

Археологический памятник

Pont del Diable

Pont del Diable des de dalt

Bifurcació nº1.

Zona boscosa

Информация

Post Informatiu

Indicacions fins el Mas dels Arcs.
Building of interest

Mas dels Arcs

панорама

Tarragona al fons

фото

Post Informatiu (direcció esquerra)

панорама

Vistes del mas.
Информация

Tram mal senyalitzats.

Aqui s'observa un pal de llum , (Foto: Pal de llum 1 ), continuar recte, on es troba un segon pal de llum (Foto: Pal de llum 2). Continuar recte. S'arriba a un post informatiu de l'anella verda mal senyalitzat (al pal li falta un tros, concretament el que indica la direcció per la qual s'ha de continuar la ruta), justament al costat d'una carretera (Foto: Carretera) . S'ha de creuar la carretera i seguir les marques grogues que indiquen el camí.

Bifurcació nº6.

Continuar per mà dreta.

VEGETACIÓ

Bifurcació nº10.

Continuar direcció El Gurugú.