homefosc

Moving time  2 часов 25 минут

Время  4 часов 14 минут

Координаты 1835

Uploaded 11 декабря 2019 г.

Recorded декабря 2019

977 м
532 м
2,5
5,0
9,99 км

Просмотрено 70 раз(а), скачено 0 раз(а)

рядом с Poblet, Catalunya (España)

Hem començat la ruta en el punt d'informació de la Font de la Magnèsia i hem començat a pujar en direcció a la vella pedrera de l'Escolta. Seguim pel barranc de la Pena, sentint el cant del rierol que baixa, fins a la plaça de la llibertat. Una mica més enllà ens hem topat amb una carbonera ben documentada i seguint pel caminet arribem fins al camí més ample en el lloc anomenat la Trona. Seguim per l'esquerra el camí més ample i allí mateix trobem el pou de gel i les ruïnes que en queden. Tallem camí pujant per l'esquerra del pou de gel i recuperem un cop més el camí ample on ens trobem un salt d'aigua espectacular per l'alçada i pel gota a gota que cau des d'aquella altura. Seguim l'ascens suau fins a arribar a la Casa Forestal de la Pena. Més enllà del casal i passant per la Font seca del Deport, enfilem el camí fins al mirador, que es fa en un sospir, malgrat el desnivell. El retorn el fem anant fins a la Font dels Boixets i una mica més enllà i a l'esquerra, tirem per la Senda Colom, que ens farà passar per un parell de fonts seques i la cova de Fra Marginet, que si no sabeu qui és, us recomano una recerca per internet sobre aquest frare de Poblet. Superant la Font de Colom, seca també, arribem al camí ample un altre cop, però a la dreta hi ha un caminoi que ens retorna a la plaça de la llibertat, més frondós i per tornar pel camí de la pedrera per on hem vingut al principi. També hauríem pogut tirar per la pista ampla, però retornar pel camí de pujada era més agradós, segons un company que ja havia fet la ruta. Tornem al punt de partença sense cap inconvenient i ben caminats.
руины

Camí de la Pedrera de l'Escolta

Una antiga pedrera amb colors molt a tocar de la pedra del Monestir de Poblet.

Intersecció

Cap a l'esquerra
Информация

Carbonera

La Trona

Desviament a l'esquerra, a tocar del pou de gel
Археологический памятник

Pou de gel

Esquerra a munt

Aquí pugem per l'esquerra del pou de gel.

Casa forestal de la Pena

панорама

Mirador de la Pena

фонтан

Font dels Boixets

Enfront de la font hi ha un camí per on hem baixat, deixant la pista ample.

Sender Colom

Camí que va per sota del camí més ample, però que paga la pena passar-hi.