Скачать

21 апреля 2021 г.

Записано

марта 2021
Будьте первым, кто выразит признание
Поделиться
107 м
44 м
12,23 км

Просмотрено 50 раз, скачано 0 раз

рядом с Cas Concos, Baleares (España)

NOTA Juny 2021: La visita a l'interior del recinte talaiòtic es fa en el present amb cita prèvia concertada demanant permís per correu electrònic a projecteesrossells@gmail.com sinó trobareu la barrera d'accés tancada per haver-hi cavalls amollats al seu interior.

Caminada per camins rurals de paisatges amb gran bellesa per anar al Poblat Talaiòtic dels Rossells ( http://www.amicsclosos.cat/documents/3jornades/09-18.pdf ) i visitar la seva espectacular murada ciclòpia partint de Cas Concos des Cavaller i realitzant un itinerari que hem pogut fer circular per camins lliures de pas llevat el tram que segueix després del poblat fins arribar al camí des Mussol on hem transitat per un sementer privat que al moment de realitzar aquesta ruta estaven en la fase final de rehabilitació de les seves parets seques que encara hem pogut botar per una part esbaldregada pendent de ser restaurada (Març 2021) i que en el present ja no es pot realitzar (Juny 2021) ; convé cerqueu alternatives al track que noltros hem pogut fer pel fet que a part d'aquesta circumstància i ha un altre punt conflictiu al tram final del camí asfaltat que dona a la carretera (camí des Mussol) on ens varem trobar una barrera on a l'altre costat hi havia un rètol de prohibició de pas i propietat privada que passarem, ja que noltros sortiem de la propietat.
La dificultat tècnica de difícil no és real però el fet que l'itinerari ha patit restriccions de pas vos fan recomanable que prepareu alternatives una vegada visitat el poblat dels Rossells per no tenir conflictes amb cap propietat, al cap i a la fi són terres privades i depèn de les circumstàncies llocs avui abandonats demà son venuts i/o rehabilitats i els accessos ara lliures queden barrats pels seus legítims nous propietaris que hem de respectar.

Intersecció

Agafam carrer de la dreta

Храмовая архитектура

Cementiri

Intersecció

Agafam camí de terra per la dreta

Agafam camí per l'esquerra

Can Madoneta

Giram a la dreta

Antiga barraca

Seguim tot dret

Antigues basses

Trobam unes antigues basses ara reconvertides a magatzem agrícola

Desviament a l'esquerra

Cases des Rossells

Seguim per l'esquerra

Deixam el camí per l'esquerra en direcció a un vell portell per trobar la barrera del camí principal tancada per haver-hi una nota de cavalls amollats que ens impedeix continuar

Passam portell

Paret esbaldregada

Pasam a l'altre costat

Camí

Археологические раскопки

Talaiot

Информация

Portell amb somier

Pasam al sementer del costat NOTA Juny 2021: El tram que segueix no es aconsellable si no teniu alternatives de pas, la finca ha estar rehabilitada i les parets arreglades i ara ja no es pot seguir el recorregut que ferem
Опасность

Paret

Aquest tram que realitzarem el Març ha estat rehabilitat i no es aconsellable el pas

Accés al camí

Aljub

Информация

Barrera

Aquesta barrera dona accés al Camí des Mussol, en el present roman tancada